Regulamin sklepu
Obsługa Sklepu udziela wyczerpujących informacji w języku polskim odnośnie cech towarów dostępnych w Sklepie oraz w kwestiach związanych z Regulaminem Sprzedaży. Obsługa jest dostępna telefonicznie pod numerem 722 190 190 w godzinach 09 -17 w dni robocze, jak również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@grzejniki-lazienkowe.com.pl , na którą obsługa odpowiada w terminie do 24 godzin.
Nie wykorzystujemy danych osobowych w celach marketingowych. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu: realizacji zamówienia, wystawiania faktur, regulowania płatności i realizowania przesyłek kurierskich.
Formularze reklamacyjne i odstąpienia od umowy do pobranie w pliku PDF
OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY
1. DEFINICJE
Sprzedawca : przedsiębiorca działający pod nazwą Cerbud Dariusz Dragan i posługujący się numerem Regon: 510502706 oraz numerem NIP: 739-101-78-75, wpisany do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej RP prowadzonej przez Ministra Gospodarki; Siedziba Sprzedawcy : ul. Bukowska 35, 60-555 Poznań i ul. Lubelska 41F; 10-408 Olsztyn
Adres korespondencyjny Sprzedawcy : ul. Bukowska 35, 60-555 Poznań i ul. Lubelska 41F; 10-408 Olsztyn.
Zamawiający : osoba składająca Zamówienie w Sklepie i strona Umowy sprzedaży w przypadku jej
zawarcia ze Sprzedawcą;
Sklep : serwis internetowy dostępny pod adresem https://www.grzejniki-lazienkowe.com.pl/ za pośrednictwem którego, Sprzedawca świadczy usługi określone w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną w celu doprowadzenia do zawarcia Umowy sprzedaży;
Zamówienie : zatwierdzenie dostępnego w Sklepie formularza zamówienia, w którym interaktywny
przycisk lub link zatwierdzenia oznaczono słowami „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub innym
równoważnym jednoznacznym sformułowaniem;
Konsument : Zamawiający, będący konsumentem w rozumieniu stosownych przepisów;
Umowa sprzedaży : umowa sprzedaży zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą i Zamawiającym w
zakresie rzeczy wskazanych w Zamówieniu i na warunkach określonych w niniejszych Ogólnych warunkach
sprzedaży.
2. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
1. Informacje przedstawione w Sklepie, w tym w szczególności dotyczące cen, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży i nie są ofertą sprzedaży.
2. W celu dokonania zakupu rzeczy prezentowanych w Sklepie należy złożyć Zamówienie.
3. Oprócz wskazania rodzaju i liczby rzeczy oraz wyboru formy płatności i dostawy, Zamówienie musi
zawierać następujące dane:
a) nazwiska i imiona
b) numer telefonu
c) adres poczty elektronicznej e-mail
d) adres zamieszkania lub pobytu
e) adres do wysyłki
4. Dane wprowadzane do Zamówienia przez Zamawiającego muszą być aktualne i zgodne z prawdą.
Zasady ochrony danych osobowych udostępnianych przez Zamawiającego określono
w rozdziale 7. Ochrona danych osobowych.
5. Sprzedawca nie zapewnia mechanizmów służących do weryfikacji poprawności danych
wprowadzanych przez Zamawiającego, poza mechanizmami sprawdzającymi ich kompletność.
Zamawiający może w każdej chwili skorygować swoje błędy w trakcie wprowadzania danych do
Zamówienia.
6. Sprzedawca odbiera informacje o Zamówieniach składanych za pośrednictwem Sklepu w dni robocze
w godzinach 08 -18.
7. Zawarcie Umowy sprzedaży następuje z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji, które jest wiążące dla Zamawiającego jeśli nastąpiło niezwłocznie po otrzymaniu
Zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji jest przesyłane przez Sprzedawcę z
wykorzystaniem poczty elektronicznej na adres Zamawiającego podany przez niego w Zamówieniu.
8. Z chwilą zawarcia Umowy sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego
własność rzeczy i wydać mu je, natomiast Zamawiający zobowiązuje się te rzeczy odebrać i zapłacić
Sprzedawcy cenę Zamówienia.
9. Wiążąca dla stron Umowy sprzedaży jest łączna cena Zamówienia prezentowana Zamawiającemu po
wybraniu przez niego sposobu płatności i dostawy przed złożeniem Zamówienia, płatna jak to określono w rozdziale 3. Warunki płatności.
10. Sprzedawca realizuje Zamówienia tylko na terytorium Polski. Informacje o dostępnych sposobach i
terminach dostawy oraz ich kosztach są prezentowane przez złożeniem Zamówienia jak to określono w
rozdziale 4. Warunki dostawy.
11. Przedmiotem Umowy sprzedaży są rzeczy nowe, które Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć bez
wad. Ewentualne reklamacje można składać w sposób i w terminie określonych w rozdziale 5. Reklamacje.
12. Konsument może zrezygnować z dokonanych zakupów i odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania
przyczyny w sposób i w terminie określonych w rozdziale 6. Odstąpienie od umowy. W przypadku
odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą, a jeżeli Konsument złoży oświadczenie o
odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
3. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Z tytułu wykonania Umowy sprzedaży, Zamawiający jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy łączną
cenę Zamówienia, na którą składają się ceny brutto zamawianych rzeczy i koszt ich dostawy
obowiązujące w Sklepie w chwili składania Zamówienia.
2. Ceny brutto są wyrażone w złotych polskich i zawierają wszystkie należne podatki, w tym podatek
VAT.
3. Sprzedawca udostępnia w Sklepie następujące formy płatności:
a) przelew bankowy
b) płatność przy odbiorze przesyłki – za pobraniem
4. Zamawiający jest informowany przed złożeniem Zamówienia, jakie formy płatności są dostępne ze
względu na charakter i wartość zamawianych rzeczy.
5. Płatność ceny Zamówienia następuje w formie wybranej przed złożeniem Zamówienia.
6. Termin płatności wynika z formy płatności wybranej przez Zamawiającego. Poza płatnością za
pobraniem, płatność następuje po zawarciu Umowy sprzedaży, a przed dostawą i wydaniem rzeczy.
4. WARUNKI DOSTAWY
1. Z tytułu wykonania Umowy sprzedaży, Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzeczy będące
przedmiotem tej umowy na adres wskazany w Zamówieniu, natomiast Zamawiający jest zobowiązany
te rzeczy odebrać.
2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzeczy niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży jednak
nie później niż w ciągu 7 dni, chyba że strony Umowy sprzedaży dokonały innego indywidualnego
uzgodnienia w tym zakresie.
3. Termin dostawy, gotowości do wysyłki lub inne terminy prezentowane w Sklepie przy zamawianych
rzeczach są terminami orientacyjnymi i nie wiążą Sprzedawcy.
4. Sprzedawca realizuje Zamówienia w kolejności ich wpłynięcia.
5. Zamawiający jest informowany przed złożeniem Zamówienia jakie formy dostawy są dostępne ze
względu na charakter i wartość zamawianych rzeczy oraz o ich kosztach.
7. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia stanu przesyłki po jej dostarczeniu na miejsce wskazane w
zamówieniu i przed jej odbiorem od przewoźnika.
5. REKLAMACJE
1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną
lub prawną (rękojmia).
2. W przypadku stwierdzenia wady, Zamawiający może skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację lub
skorzystać z gwarancji zgodnie z umową gwarancyjną.
3. Reklamacja powinna być złożona na piśmie na Adres korespondencyjny Sprzedawcy i powinna
zawierać co najmniej oznaczenie Zamawiającego, w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres
e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane
kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją oraz opis
wady będącej podstawą złożenia reklamacji.
4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie jednak nie później niż w terminie do 14 dni od jej
otrzymania i o rezultacie rozpatrzenia reklamacji zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji.
5. Zamawiający, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy
dostarczyć rzecz wadliwą na Adres korespondencyjny Sprzedawcy.
6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia
kosztów.
2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór dostarcza Sprzedawca, jednak nie jest to
obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na Adres korespondencyjny
Sprzedawcy przed jego upływem.
3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez
Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy,
która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez
niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla
niego z żadnymi kosztami.
6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub
dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi
poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez
Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od
Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania
terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Zwracany towar nie może nosić śladów montażu,używania oraz posiadać oryginalne opakowanie.
9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku gdy ze względu na swój
charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, wówczas ponoszony przez
Konsumenta koszt zwrotu rzeczy jest równy kosztowi dostawy tej rzeczy do Konsumenta.
10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z
niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której
po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
f) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy
zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których
wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
g) w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania
pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których
wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania
naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do
dodatkowych usług lub rzeczy;
h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
i) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
j) zawartej w drodze aukcji publicznej;
k) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
W jaki sposób będziemy wykorzystywać Twoje dane?
1. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z podjętymi przez Zamawiającego czynnościami zmierzającymi do zawarcia Umowy sprzedaży oraz w związku z jej realizacją, jest
firma Cerbud Dariusz Dragan z siedzibą w Olsztynie ul. Lubelska 41F 10-408 Olsztyn zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Urzędowym podmiotów gospodarki narodowej pod numerem REGON 510502706 , NIP 739-101-78-75
2. W każdej chwili mogą się Państwo skontaktować z nami w sprawach ochrony swoich danych osobowych pisemnie na adres naszej siedziby lub na adres e-mailowy marek.adamczyk@cerbud.olsztyn.pl
3. Udostępnienie danych osobowych przez Zamawiającego ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do
złożenia Zamówienia i realizacji Umowy sprzedaży, a ich przetwarzania następuje:
a) w celu zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży,
4. Dane osobowe są przetwarzane są wyłącznie w celu: realizacji umów, wystawiania faktur, regulowania płatności i realizowania przesyłek kurierskich.
Nie wykorzystujemy danych osobowych w celach marketingowych.
5. Klient ma prawo do cofnięcia udzielonej zgody w każdym czasie. Dane osobowe będą przetwarzane (w tym przechowywane) przez okres wynikający z przepisów prawa (np. ordynacja podatkowa, ustawa o rachunkowości)
lub do czasu zrealizowania umów. Twój dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Podstawą prawną dla przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a-c i f RODO.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku, o którym mowa w pkt. 3 lit. a) jest
ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych do nawiązania, ukształtowania treści,
zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między Zamawiającym i Sprzedawcą, jak również ze
względu na właściwość Umowy sprzedaży, zaś w przypadku, o którym mowa w pkt. 3 lit. b) jest
ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia
prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych.
5. Informujemy, iż posiadasz prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych ze względu na Twoją szczególną sytuację;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych gdy administrator danych zamierza je przetwarzać w innym celu lub wobec przekazywania Twoich danych osobowych innemu administratorowi danych;
- uzyskania wyczerpującej informacji dot.:
-występowania Twoich danych w zbiorach Administratora oraz adresie jego siedziby,
-celu, zakresu i sposobu przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze;
-stanu od kiedy przetwarza się Twoje dane w zbiorze;
-ewentualnym źródle pozyskania danych;
-udostępniania Twoich danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane
5. Dane osobowe zgromadzone przez Sprzedawcę mogą być udostępnione:
a) odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
b) innym osobom i podmiotom w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.
6. Zakres przetwarzanych danych obejmuje w szczególności następujące dane osobowe:
a) nazwiska i imiona
b) numer telefonu
c) adres poczty elektronicznej e-mail
d) adres zamieszkania lub pobytu
e) adres do wysyłki
6. Administrator danych zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego, w szczególności uniemożliwiające dostęp
do nich osobom trzecim lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa, zapobiegające utracie danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
8. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
1. W rozsądnym czasie po zawarciu Umowy sprzedaży, ale najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy,
Sprzedawca przekazuje Konsumentowi potwierdzenie zawarcia tej umowy na trwałym nośniku, którym
to nośnikiem w szczególności może być wiadomość elektroniczna przesłana na adres e-mail
Konsumenta podany przez niego w Zamówieniu.
2. Potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży, o którym mowa powyżej, zawiera co najmniej informacje
o:
a) głównych cechach świadczenia;
b) danych identyfikujących Sprzedawcę, w szczególności firmę, organ, który zarejestrował działalność
gospodarczą, a także numerze, pod którym został zarejestrowany;
c) adresie Sprzedawcy, adresie poczty elektronicznej oraz numerach telefonu, pod którymi Konsument
może szybko i efektywnie kontaktować się ze Sprzedawcą;
d) adresie, pod którym Konsument może składać reklamacje;
e) łącznej cenie Zamówienia wraz z podatkami i opłatami za transport;
f) sposobie i terminie zapłaty;
g) sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę oraz stosowanej przez Sprzedawcę
procedurze rozpatrywania reklamacji;
h) sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, a także wzór
formularza odstąpienia od umowy;
i) kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, jeżeli ze
względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą;
j) przypadkach braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie przepisów i okoliczności, w których
konsument traci prawo odstąpienia od umowy;
k) obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad;
l) istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;
m) kodeksie dobrych praktyk, do stosowania którego Sprzedawca dobrowolnie się zobowiązał oraz
sposobie zapoznania się z nim;
o) funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony;
p) mających znaczenie interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i
programowaniem, o których przedsiębiorca wie lub powinien wiedzieć;
r) możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.
3. W przypadku sporu ze Sprzedawcą, Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.:
a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z
wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,
b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu ze Sprzedawcą,
c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, korzystając z bezpłatnej pomocy
powiatowego lub miejskiego rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów jak Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich.
5. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Zamawiającym niebędącym jednocześnie
Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
6. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z polskim prawem i w języku polskim.
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§ 1
Postanowienia ogólne
1. Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002, Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) usługodawca Cerbud sklep z grzejnikami grzejniki-lazienkowe.com.pl ustala niniejszym regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dostępnych w ramach Sklepu (zwany dalej „Regulaminem”), który określa w szczególności:
a) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
b) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;
c) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
d) tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną;
e) ochronę danych osobowych;
f) ochronę praw własności intelektualnej;
g) odpowiedzialność stron.
§ 2
Definicje
1. Na potrzeby niniejszego regulaminu zawarte poniżej terminy będą miały następujące znaczenie:
a) Usługodawca – przedsiębiorca działający pod nazwą Cerbud Dariusz Dragan i posługujący się numerem Regon:
510502706 oraz numerem NIP: 739-101-78-75, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP
prowadzonej przez Ministra Gospodarki, z siedzibą ul. Lubelskiej 41F 10-408 Olsztyn i adresem
korespondencyjnym ul. Lubelskiej 41F 10-408 Olsztyn;
b) Usługobiorca – każdy, kto korzysta z usług lub w jakikolwiek inny, zgodny z prawem sposób korzysta Serwisu udostępnionego przez Usługodawcę;
c) Serwis – system stron www udostępniony pod adresem internetowym https://www.grzejniki-lazienkowe.com.pl/ stanowiących zbiór dokumentów statycznych i dynamicznych, zawierających pliki graficzne, skrypty oraz inne elementy zbioru połączone wzajemnymi relacjami;
d) Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną czyli bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne;
§ 3
Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
1. Usługodawca świadczy w ramach Serwisu Usługi mające na celu doprowadzenie do zawarcia Umowy sprzedaży, a w
szczególności są to następujące Usługi:
a) usługi informacyjne,
b) usługi komunikacyjne,
c) usługi w zakresie organizacji sprzedaży.
2. Usługi informacyjne polegają na udostępnianiu na indywidualne żądanie Usługobiorcy informacji umieszczonych w ramach
serwisu poprzez wyświetlanie strony o określonym adresie URL.
3. Usługi komunikacyjne polegają na umożliwieniu na indywidualne żądanie Usługobiorcy komunikacji z odpowiednim działem
lub osobami kontaktowymi Usługodawcy.
4. Usługi w zakresie organizacji sprzedaży polegają na umożliwieniu Usługobiorcy składania zamówień i zawieranie na odległość
umowy sprzedaży. W szczególności w ramach tej usługi Usługodawca udostępnia mechanizm wirtualnego koszyka oraz
formularz zamówień z przyciskiem wyraźnie oznaczonym „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, a także usługę rejestracji w
Serwisie.
§ 4
Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Wymagania techniczne korzystania z serwisu:
a) połączenie z siecią Internet,
b) dysponowanie środkami komunikacji elektronicznej umożliwiającymi wyświetlanie dokumentów hipertekstowych w
standardzie HTML 5 i CSS 3, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę HTTP z włączoną obsługą Java Script i
obsługą plików Cookies oraz monitorem o rozdzielczości co najmniej 1024×768.
2. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, a także podejmowanie działań mogących
wywołać zakłócenia lub uszkodzenia serwisu.
3. Usługobiorca może korzystać z usług anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu, chyba że właściwość danej usługi
wymaga podania określonych danych osobowych.
4. Usługi określone w § 3 niniejszego regulaminu są świadczone bezpłatnie.
§ 5
Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
1. Do zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, o których mowa w niniejszym regulaminie, dochodzi poprzez rozpoczęcie przez Usługobiorcę korzystania z danej usługi. Korzystanie przez Usługobiorcę z danej usługi odbywa się na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
2. Usługobiorca może w każdej chwili zakończyć korzystanie z wybranej usługi. W przypadku opuszczenia przez Usługobiorcę serwisu, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, usług nie mających charakteru ciągłego a w szczególności o których mowa w § 3 ust. 1 lit. a) i b), rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń
stron. W pozostałych przypadkach do rozwiązania umowy wystarczy oświadczenie woli. Skutki prawne zakończenia korzystania z usługi określają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa właściwe ze względu na charakter prawny świadczonej usługi i okoliczności faktyczne.
§ 6
Tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług.
2. Reklamacje należy składać pisemnie, listem poleconym na adres korespondencyjny Usługodawcy.
3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
a) oznaczenie Usługobiorcy (w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją);
b) szczegółowy opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
4. Usługodawca rozpatrzy reklamacje w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
5. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
§ 7
Ochrona praw własności intelektualnej
1. Usługodawca oświadcza, że w związku ze świadczeniem usług udostępnia Usługobiorcy treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim i materiały opatrzone znakami towarowymi.
2. Usługobiorca zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa własności intelektualnej. W szczególności wszelkie kopiowanie, wprowadzanie zmian, a także publiczne odtwarzanie udostępnianych treści bez pisemnej zgody Usługodawcy, jest zakazane, o ile nie wynika to z odrębnych umów lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
§ 8
Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, w tym ustawy Kodeks Cywilny oraz ustawy oświadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Regulamin niniejszy jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem witryn serwisu co zapewnia Usługodawcom możliwość zapoznania się z jego treścią przed zawarciem umowy o świadczenie usług. Regulamin udostępniany jest w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie, zapisanie i wydrukowanie.